Video: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/sedm ... &source=hp
Mě na tom celém nejvíc zaráží ta částka a ten účel. Kdo by dal 7 milionů za poradenství? Ano, chápal bych to, pokud by to byla kampaň za 500 milionů. Kampaň SPD sem sledoval a neviděl sem tam nic, co bych pokládal za něčím vybočující super tahák na voliče. Celá kampaň byla jen o bilboardech. A k tomu je třeba dát někomu 7 000 000 aby mi řek, že mám mít bilboardy a kam je mám dát?
Je to divný. Navíc, když chci utratit takovou obrovskou sumu, tak to nedám firmě, která má naprosto trapné a unifikované webovky, které někdo poskládá za 5000 korun...
Neříkám ani tak, ani tak, jen mi je to osobně a lidsky celé divné.
Sem zvědav na vysvětlení. Zároveň ale říkám, že to jsou peníze SPD a ne novinářů, takže pokud by to mělo někoho zajímat, jsou to členové SPD.
7 milionů na kampaň. Vyvedl je někdo?
- Matouš Bulíř
- PŘEDSEDA HNUTÍ
- Příspěvky: 2185
- Registrován: 12 srp 2017, 22:19
- Bydliště: Liberecký kraj
- Kontaktovat uživatele: